In verband met het Covid-19 virus en de door het RIVM en Pro Voet vastgestelde maatregelen, vraag ik u aandacht voor het onderstaande. Mocht u vragen / opmerkingen hebben n.a.v. onderstaande maatregelen hoor ik dat graag.
Voordat u mijn praktijk bezoekt wil ik graag weten of u momenteel last heeft van:
• hoesten en/of keelpijn en/of niezen en/of verkoudheidsklachten
• Is er sprake van benauwdheid of longontsteking?
• Heeft u koorts (vanaf 38.0 graden)?
• Bent u met iemand in contact geweest die COVID-19 heeft?
• Bent u korter dan 2 weken geleden genezen van COVID-19?
• Hebben eventuele huisgenoten momenteel klachten?
Mocht u op een van bovenstaande vragen een JA hebben geantwoord vraag ik u eerst contact met mij op te nemen alvorens u naar mijn praktijk komt.
Indien blijkt dat (een van) bovenstaande verschijnselen toch voordoen op het moment dat u bij mij in de praktijk bent zal de behandeling direct gestaakt worden, de behandeling wordt wel in rekening gebracht.
Ik wil u vragen als u gearriveerd bent zo min mogelijk aan te raken. Ik kom u op de afgesproken tijd halen. Ik zal zelf de deuren voor u openen en achter u sluiten. Belangrijk is dat u op tijd komt in verband met de minimale tijd die er tussen 2 klanten moet zitten.
Bij binnenkomst in mijn praktijk geef ik u geen hand. Ik wil u vragen een mondkapje op te doen op het moment dat u het gebouw binnenkomt. Heeft u geen mondkapje? Dan heb ik er een voor u klaarliggen (wegwerp) of kunt u er 1 kopen welke gewassen kan worden op 60gr en waar ook een filter in gerbuikt kan worden. U wordt geacht deze de gehele behandeling op de juiste manier te dragen.
De handen kunt u in de wachtkamer desinfecteren, hiervoor hangt er een dispenser aan de muur.
Na de behandeling:
Wat betreft het betalen. Gelieve NIET contant te betalen.
Mocht u dit wel willen, dan vraag ik u gepast te betalen, u mag het geldbedrag zelf neerleggen op de door mij aangewezen plaats. Betaalt u het liefst via een betaalverzoek. Bij het verlaten van de praktijk graag zo min mogelijk aanraken, ik zal weer voor u de deuren openen en sluiten.
Helaas ben ik door al deze maatregelen genoodzaakt om mijn tarief te verhogen, dit vanwege extra (soms extreem hoge) onkosten die ik nu moet maken om u toch te mogen behandelen. (denkt u hierbij aan mondkapjes, desinfectiemateriaal etc.)
Nog een laatste punt; ik moet nu meer tijd tussen de klanten inplannen waardoor ik minder klanten op een dag kan helpen als ik zou willen. Hierdoor kan het zijn dat u nog even moet wachten op uw afspraak. Ik doe mijn best iedere klant zo snel mogelijk te helpen. Ik vraag daarom hier rekening mee te houden en daar waar nodig nog even wat geduld op te brengen.
Niet leuk allemaal, maar de gezondheid van u, mijn gezin en mijzelf vind ik dermate belangrijk om hier wel naar te handelen.
Ik hoop op uw medewerking en begrip.